Translate

вівторок, 28 січня 2014 р.

Викорисання продакт-плейстменту в анімаційній продукції.


Product placement – "прихована реклама" – реклама прийом, який полягає в тому, що реквізит у фільмах, телепередачах, комп'ютерних іграх має реальний комерційний аналог. Наприклад, баночку освіжаючого напою pepsi випиває одних з головних персонажів мультфільма "Лісова братва" Ерджей. Дуже часто у сюжеті використовуються чіпси spuddies, які є неймовірно смачними і це підтверджується словами: "варто хоч один раз спробувати і довіку не забудеш цей смак". А ось мультфільм "Спірит – душа прерій" популяризує кінний спорт. Неймовірні вечірки короля Джуліана в "Мадагаскарі" можна оцінювати, як піар сучасного клубного життя.





Немає коментарів:

Дописати коментар