Викорисання продакт-плейстменту в анімаційній продукції.
Product placement – "прихована реклама" – реклама прийом, який полягає в тому, що реквізит у фільмах, телепередачах, комп'ютерних іграх має реальний комерційний аналог. Наприклад, баночку освіжаючого напою pepsi випиває одних
з головних персонажів мультфільма "Лісова братва" Ерджей. Дуже часто у
сюжеті використовуються чіпси spuddies, які є неймовірно смачними і це підтверджується словами: "варто
хоч один раз спробувати і довіку не забудеш цей смак". А ось мультфільм "Спірит
– душа прерій" популяризує кінний спорт. Неймовірні вечірки короля
Джуліана в "Мадагаскарі" можна оцінювати, як піар сучасного клубного
життя.
Немає коментарів:
Дописати коментар