Translate

вівторок, 28 січня 2014 р.

Використання сублімінального впливу на особистість дитини .


Перші експерименти з розробки методик сублімінального впливу розпочалися наприкінці1950-х pp. В 1957 р. кіноглядачі міста Форт та американського штату Нью-Джерсі дивилися кінофільм "Пікнік". У багатьох місцях в кіноплівку було вмонтовано одиничні кадри з надписом „Ви зголодніли? Їжте поп-корн і пийте кока-колу!". Кадри миготіли на екрані дуже швидко для того, щоб їх не можна було усвідомити. Дж. Вайкері, консультант з реклами, таємно вмонтував ці зразки, які з'являлися на 1/3000 секунди під час демонстрації кінофільму. На такій швидкості глядачі, звичайно не встигали їх навіть помітити. Маркетингове агентство, так розробило план цього експерименту, повідомило, що під час антракту обсяг продажу поп-корну зріс на 30% а споживання прохолоджувальних напоїв — на 18%.

1 коментар:

  1. Інформація даної статті дуже цікава і актуальна, оскільки в наш час це дуже поширене явище.

    ВідповістиВидалити